1. >Ot-1853-nasam
  2. >Запознайте се с новото лого на Bonduelle!

Като част от своите стратегически приоритети, Bonduelle разработи ново лого, което скоро ще присъства на всички наши опаковки. Визията ще бъде постепенно въведена на всички пазари, на които оперираме, включително България, още от тази година.

Новото лого запазва ключовите графични елементи, които вече са познати на потребителите (основните цветове, дизайна на буквите и арката над името), като по този начин цели да продължи стратегическата комуникационна линия на марката.

Ценностите, в които вярваме и които изповядваме, остават непроменени: автентичност, изчистеност, грижа за хората и планетата и ангажимент към устойчиво бъдеще. Мисията на марката също остава непроменена: да добавяме стойност в хранителните навици, осигурявайки достъп на всички до богата растителна диета, която включва зеленчуци, бобови и зърнени култури.

Bonduelle ще продължи да се вслушва и да се ангажира с хората - както с потребителите, така и с широката общественост - за да изгражда общности, които споделят загрижеността си към устойчиво бъдеще, в което планетата може да осигури храна за всички - бъдеще, в което всички се грижим и уважаваме околната среда.

Новото лого, което запазва няколко елемента от предишното, отразява както постоянност, така и аспирации, насочени към бъдещето. То разказва история, която запазва нашите ценности, ангажименти и дългосрочна визия: отглеждане и производство на здравословна, висококачествена храна с помощта на отговорни земеделски практики, защита на околната среда и грижа за хората.

Защо ново лого?

Логото е първото впечатление, което марката оставя у хората. Ето защо то беше осъвременено, за да предаде ясно целта, ценностите и мисията ни, като същевременно запази традицията ни на семейна компания с над 170 години история.

Новото лого изразява идентичността на Bonduelle в модерна, свежа форма, която се съобразява с очакванията и загрижеността на днешното поколение потребители, като предава нашето послание, за това какви сем и зад какво стоимпо още по-ясен начин. В същото време новото ни лого следва съвременните тенденции в корпоративната графика: опростена структура и приятна цветова палитра, вдъхновена от природата.

Какво запазихме

Логото до голяма степен запазва същата цветова схема: тъмнозеленото в буквите на нашето име предава стабилността и корените на нашата компания и напомня за зеленчуци като броколи или тиквички; светлозеленото, като граховите зърна, е приятелско, свежо и напомня на пролетта; а светлооранжевото и жълтото напомнят за енергията и светлината на слънцето. 

Като цяло цветната палитра е опростена до три основни цвята: зелено, оранжево и жълто, всеки в два нюанса, което прави новото лого по-изчистено и добре определено, но същевременно по-гъвкаво и многофункционално.

По-ясно и приятелско лого

Арката над Bonduelle е променена в по-чиста форма, така че да напомня на лъчите на слънцето. Над нея са добавени две семена и стилизирано листо, като листото също се появява в главната буква на името на марката. Така новото лого на Bonduelle запазва идентичността и посланията ни, но ги представя по по-изчистен, по-четивен и директен начин. 

То обобщава мисията и основната идентичност на компанията, която заедно с хиляди партньори фермери отглежда и доставя на пазара зеленчуци и бобови култури, пълни със здраве и вкус – с грижа за хората, почвата и околната среда, в унисон с визията за бъдещето на нашата планета и всички нас.